اصفهان- رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلام اظهار داشت: دشمن مهندسی افکار و اذهان مردم و مسئولان را دنبال می کند تا نخبگان و دولتی غرب گرا حاصل شود و از همین رو از جریان غرب گرا با شعار اعتدال حمایت می کند.

دشمن به دنبال کوتاهی دست ایران از منطقه/بیگانگان جریان غرب‌گرا با شعار اعتدال را حمایت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در نشست جبهه نیروهای مردمی انقلاب در اصفهان که در مسجد مصلی برگزار شد، اظهار داشت: این انقلاب به سختی به این جا رسید و با نیروهای استکبار خارجی و منافقین داخلی دست و پنجه نرم کرده و دستاوردهای خود را در شرایط سخت پدید آورد، نظام سلطه همواره با انقلاب ما درگیر بود، برای اینکه این انقلاب دست‌های آن‌ها را از مقدرات کشور قطع کرده بود.

وی تصریح کرد: از روز نخست استکبار به جنگ انقلاب آمد و هدف نخست آن‌ها به کارگیری جنگ سخت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که جنگ تحمیلی ۸ ساله را بوجود آوردند، پس از جنگ تغییر روش دادند و تلاش خود را برای تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی گذاشتند و تلاش کردند تا ملت ایران را از آرمان‌های انقلابی بازدارند.

ذوالقدر بیان کرد: سعی بر این داشتند تا نظام ما را به نظام تحت سلطه تبدیل کنند و این راهبرد اصلی دشمنان است، پس از اینکه دیدند با جنگ نمی‌توانند کشور را نابود کنند چند گام را برای نابودی ما طراحی کردند، در نخستین گام جنگ نرم را برای مهندسی افکار عمومی ملت ایران راه انداختند تا احساس ملت ایران و نخبگان را مدیریت کنند.

وی گفت: سعی بر این داشتند تا مسئولان را به این جمع بندی برسانند که ادامه انقلاب دیگر مفید نیست و در این راه از روش‌های بسیاری مانند مسائل فرهنگی و نیروهای نفوذی داخل استفاده کردند، پس از فتنه ۸۸ تحریم‌ها را تشدید کردند و به تعبیر خود تحریم‌های فلج کننده را راه‌ انداختند.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نکته دیگر اینکه بیداری اسلامی و مقاومت در منطقه توسعه نفوذ جمهوری اسلامی بود که با جنگ نیابتی سعی کردند توسعه نفوذ ایران را متوقف کنند تا ملت ایران را به این جمع بندی برسانند که ادامه انقلاب دیگر مفید نیست و همه این‌ها در نخستین گام بود.

وی افزود: حلقه دوم این طرح این بود که یک جریان غرب‌گرا با شعار اعتدال را حمایت کنند، شعاری که در برابر شعار انقلابی ایستاد و آن را افراطی گری دانست، جریان اعتدال به معنای عبور از انقلاب است و تعامل در آن نیز به معنای مذاکره با کدخداست که البته این هدف تا حدودی در خرداد سال ۹۲ به وقوع پیوست.

ذوالقدر خاطرنشان کرد: گام سوم نرمال کردن ایران است تا ایران انقلابی را به یک کشور نرمال تبدیل کنیم، نخستین مسئله در این راه این بود که ایران نباید هسته‌ای باشد، ایران نباید از مقاومت در منطقه حمایت کند، نرم دیگر این بود که ایران باید فناوری موشکی را کنار بگذارد و نباید قدرت منطقه‌ای باشد و ایران نباید در مسائل یمن، بحرین، عراق و سوریه دخالت کند و در مسئله آخر ایران باید اسرائیل را به رسمیت بشناند، این‌ها نرم‌های بود که آن ها در نظر داشتند تا با این دولت صورت دهند.

حلقه نیاوران

وی تصریح کرد: نقشه راه صلح طرح اصلی آن‌ها بود که آمریکا و جریانی در ایران تنظیم کردند، درآمریکا طراحی می‌شد و در جایی با نام حلقه نیاوران ایجاد می‌شد، این نقشه چند فاز دارد و شامل چند برنامه جامع اقدام مشترک می‌شود، ۶ الی ۷ برجام طراحی شد و در این نقشه برجام ۲ موضوع تروریسم دارد که در قالب این برجام موضوعات منطقه مورد بررسی قرار گیرد تا دست ایران از دخالت در منطقه کوتاه شود.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: مفاد برجام ۳ صلاح‌های کشتار جمعی است تا ایران را از دسترسی به موشک بازدارد، برجام ۴ به موضوع حقوق بشر و دموکراسی می‌پردازد که یکی از آن‌ها انتخابات آزاد با نظارت آمریکا، موضوعات زنان و آزادی فرقه‌هایی مانند وهابیت است.

وی گفت: برجام ۵ به یک موضوع اساسی دیگر می‌پردازد و آن موضوع اسرائیل و رژیم صهیونیستی است و پس از این مراحل در برجام ۶ ایران باید در سیستم امنیتی و اقتصادی خلیج فارس مانند دیگر کشورها تحت نظر آمریکا با مدیریت عربستان باشد و همه این‌ها برای این است که ایران به کشوری نرم و عادی تبدیل شود.

ذوالقدر اظهار داشت: در گام نخست که مهندسی افکار و اذهان مردم، مسئولان و نخبگان کشور برای پذیرش این فرآیند تا حدودی موفق شد و حاصل این وضعیت آن شد که در انتخابات صورت گرفت و در تشکیل دولتی غرب‌گرا موفق بودند، دولت کنونی تمایل بسیاری به غرب دارد و زمینه ساز این حرکت و نقشه است.

وی افزود: در برجام دوم با هوشمندی نظام و رهبر معظم انقلاب موفق نشدند البته ناکارآمدی برجام یک نیز تاثیر بسیاری داشت، دشمن در این فکر بود که در دولت نخست روحانی می‌توانند به اهداف خود برسند اما به آن چه که می‌خواستند نرسیدند اما این به این معنا نیست که دست از سر ایران بردارند.

رئیس ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پس از فروپاشی شوروی نظم جدید را در دنیا مطرح کردند و دنیا را به نام یک دهکده تصور کردند که آمریکا رئیس آن دهکده است، کسینجر در آن زمان گفته انقلاب اسلامی سبب شد تا نظم فستیوالی دنیا را از بین برود و تنها راهی که برای ما باقی مانده این است که ایران با کشورهای غربی وارد تعامل شوند و در چارچوب نظم جهانی مدنظر آمریکا برگردانند و ایران را از نظم انقلابی خود دور کنند.

وی تصریح کرد: راه شکست این تفکر دید انقلابی‌گری است و چیزی که در یک سال و نیم گذشته در سخنان رهبر معظم انقلاب نمایان است، اگر می‌خواهیم مشکلات کشور حل شود و عزت پیدا کند باید راه انقلاب را ادامه دهیم، هویت انقلابی برای ما قدرت می‌سازد، برای شکست راهبرد دشمن و مشکلات داخلی باید به انقلاب رجوع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.