مشهد- ​به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی سفرهای نوروزی، محدودیت ها و ممنوعیت های محورهای مواصلاتی خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ اعمال خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی ترددهای جاده ای خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در این رابطه بیان کرد: در ایام اجرای طرح نوروزی، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در تمام آزادراه ها و بزرگراه ها و همچنین تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای کامیون ها و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، در تمام محورهای برون شهری استان ممنوع است.

ابراهیم نصری افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز ۱۳ فروردین ماه در تمام محورهای برون شهری خراسان رضوی ممنوع خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲ الی ۲۲ روز ۲۶ اسفندماه و از ساعت ۸ الی ۲۲ روزهای ۲۷ تا ۳۰ اسفندماه و همچنین روزهای ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۹۶ در محورهای مشهد به قوچان، مشهد به سبزوار و مشهد به تربت حیدریه ممنوع است.

نصری گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کرده اند، در تمام راه های اصلی برون شهری از ساعت ۱۴ روز ۲۵ اسفندماه تا ساعت ۷ ششم فروردین ماه و از ساعت ۷ دهم فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح ۱۵ فروردین ممنوع خواهد بود و تنها در روزهای ششم تا نهم فروردین ماه ۹۶ به منظور حمل محموله های ترافیکی اضطراری دارای ضرورت، بر اساس تشخیص مراجع صادر کننده مجوز امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: ورود و تردد تمام خودروهای حامل مواد سوختی در خراسان رضوی از ساعت ۷ روز ۲۶ اسفندماه تا ساعت ۷ روز یکشنبه ۶ فروردین و همچنین از ساعت ۷ روز ۱۱ فروردین تا  ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین ماه ۹۶ ممنوع است و این خودروها در ایام مجاز فقط در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل های ایمن بین راهی هستند.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.