سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در این 10 سال خیلی اذیت شدم، گفت: برانکو و قلعه نویی از من بهترند.

قلعه نویی: برانکو و گل محمدی از من بهتر هستند

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی درباره قرار گرفتنش در صدر جدول برترین مربیان ایران اظهار داشت: خدا را شاکرم که این جایگاه را به بنده داد. البته اعتقاد دارم که مربیانی چون برانکو و گل محمدی که در این رنکینگ هستند از من بهتر هستند اما از این اتفاق خوشحالم، هرچند معتقدم در این سالها می توانستم توانایی هایم را بیشتر نشان دهم.

وی در ادامه افزود: در این سالها فقط ۴۰، ۵۰ درصد توانایی های فنی خودم را نشان دادم و نیمی از انرژی ام صرف مسایلی شد که نباید می شد. خیلی در این سالها از من انرژی گرفتند و اجازه ندادند امیر قلعه نویی با آرامش کار فنی خود را انجام بدهد. به قول بزرگی: کار خیلی ها در مملکت ما شده بخل و حسادت و تنگ نظری. در این ۱۰ سال برخی فقط کارشان این بود که از امیر قلعه نویی انرژی بگیرند و علتش هم این بود که من بندگی خدا را می کردم نه بندگی شیطان و آن افراد. همیشه خدا و اهل بیت را در نظر می گرفتم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه بیان داشت: تیم سپاهان را در آن سال ساختیم که بهترین تیم تاریخ بود اما دیدید که چه رفتارهایی با من شد. دراستقلال آن مسایل را درست کردند و در دوره قبل تراکتورسازی هم برخی خیلی اذیتم کردند. تا می خواهم یک تیم را سر و شکل دهم و شروع می کنند به سنگ اندازی.

قلعه نویی در پایان گفت: عزت و ذلت دست خداوند است. همین امسال دیدید که چه بلایی سر تیم ما آمد اما همه چیز را به آن بالایی واگذار کردم. ما در کورس قهرمانی بودیم و ترمزمان را کشیدند. به قول یکی از دوستانم در اصفهان، مثل این می ماند که یک چرخ ماشین شما را پنچر کنند و بگویند برو مسابقه بده!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.