سرمربی تیم فوتبال استقلال کسب یک امتیاز در دیدار خانگی مقابل لخویا را برای تیمش ارزشمند توصیف کرد.

پورموسوی: یک امتیاز دیدار مقابل لخویا هم ارزشمند است/ ما و لخویا صعود می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، سیداکبر پورموسوی پس از تساوی یک - یک استقلال خوزستان مقابل لخویای قطر در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که از این بازی بزرگ سربلند بیرون آمدیم. دوست داشتیم آخرین بازی سال را با هواداران جشن بگیریم و پیروز شویم، اما تساوی و یک امتیاز هم ارزشمند بود.

وی ادامه داد: مقابل تیمی بازی کردیم که بسیار حرفه‌ای بود و امکانات خوبی داشت. بازیکنان ما بازی خوبی مقابل لخویا انجام دادند و مطمئناً با شرایطی که داریم در آینده بهتر از این هم بازی خواهیم کرد و بازیکنان ما شرایط بهتری پیدا خواهند کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه فکر می‌کند چه تیم‌هایی از گروه B لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعدی صعود خواهند کرد، گفت: کار سخت است، اما با توجه به شرایطی که به وجود آمده، استقلال خوزستان و لخویا می‌توانند صعود کنند.

پورموسوی در خصوص اینکه آیا تیمش می‌توانست برده باشد یا نه، گفت: تیم ما در نیمه دوم دو موقعیت صددرصد گل داشت و می‌توانستیم برنده باشیم. با این حال چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود و می‌توانیم در آینده از این هم بهتر شویم. باید از رسانه‌ها نیز تشکر کنم که بازی‌های ما و صحبت‌های من را پوشش می‌دهند و امیدوارم با کمک رسانه‌ها بتوانیم آینده خوبی رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.