بردسکن- امام جمعه بردسکن با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این روز یکی از اعیاد و جشن و سرور واقعی مردم ایران است چرا که دراین روز نظام اسلامی جایگزین یک نظام ستمشاهی و طاغوتی شد.

۱۲ فروردین یکی از اعیاد و جشن و سرور واقعی ملت ایران است

حجت الاسلام علی اصغر امینی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در ۱۲ فروردین سال ۵۸ به دعوت امام راحل مردم در یک همه پرسی شرکت کردند و با ۹۸.۲ درصد به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.

وی اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب برای نخستین بار از صدر اسلام، یک حکومت اسلامی روی کار آمد که مردمی بودن و الهی بودن در راس امور آن است.

حجت الاسلام امینی گفت: نظام جمهوی اسلامی از نظر نوع حکومت در دنیا بی نظیر است و با دیگر نظام ها، سیاست ها و دیدگاه های مختلف فرق دارد چرا که این نظام الهی بر اساس قوانین اسلامی شکل گرفته است.

وی افزود: در ۱۲فروردین حکومتی شکل گرفت که اساس و بنیان آن آموزه های دینی و شرعی است و این نظام الهی تلاش می کند مردم در مسایل سیاسی و اجتماعی به کمال برسند.وی ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب، دشمنان با اجرای توطئه های مختلف سعی در براندازی نظام اسلامی دارند که این دسیسه آنان با درایت و رهبری حکمیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور بی بدیل مردم در عرصه های مختلف با شکست مواجه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.