رشت- معاون فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۱۰ مسجد این استان به مدت سه روز خبر داد.

مراسم اعتکاف در ۱۱۰ مسجد گیلان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام سید حسین گل‌میرزاده با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای اعتکاف اظهار کرد: ثبت‌نام افراد علاقه‌مند به حضور در مراسم معنوی اعتکاف از روز گذشته آغاز شده و هفته آینده این مراسم معنوی برگزار می‌شود.

وی ثبت‌نام حضور در مراسم اعتکاف را حضوری دانست و گفت: ثبت‌نام اینترنتی برای اعتکاف انجام نمی‌شود اما از طریق اینترنت اطلاع‌رسانی مورد نیاز صورت می‌گیرد و ثبت‌نام حضوری بوده و از طریق سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند از اطلاعات لازم را دریافت کنند.

معاون فرهنگی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۱۰ مسجد در این استان خبر داد و بیان کرد: مساجد جامع هر شهرستان در اولویت برگزاری مراسم اعتکاف قرار دارد و در هر شهری مکان مسجد جامع مشخص است و در مرکز استان نیز سازمان تبلیغات اسلامی و تعدادی مساجد مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند.

وی مدت برگزاری اعتکاف را سه روز از روز سه‌شنبه هفته آینده مقارن با میلاد حضرت علی(ع) عنوان کرد و افزود: این مراسم معنوی در غروب شام شهادت حضرت زینب(س) به پایان می‌رسد و معتکفان به روزه‌داری و عبادات و راز و نیاز با خدا می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.