اهواز- با حضور معاون اول رییس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت، سه طرح صنعتی با مجموع سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود یک هزار و ۲۵۰ نفر بعدازظهر چهارشنبه در شهرستان دزفول افتتاح شدند.

سه طرح صنعتی  در دزفول افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  معاون اول ریاست جهموری در سال ۹۶ به استان خوزستان، شهرستان دزفول سفر کرد و در ابتدای ورود خود نیز کارخانه روغن‌کشی دزفول نیز با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال و اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رساند.

گفتنی است ظرفیت نهایی تولید این کارخانه روغن کشی ۷۵۰ تن است و ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در این کارخانه فعالیت خواهند کرد.

همچنین در ادامه نیز از اولین کارخانه تولید کمپوست مکانیزه در این شهرستان نیز با ظرفیت تولید ۵۰ تا ۶۰ هزار تن بستر کشت در سال، طرح دیگری است که در این شهرستان افتتاح شد.

اعتبار هزینه شده برای ساخت  این کارخانه تولید کمپوست مکانیزه  ۷۰ میلیارد تومان بوده است و ۱۵۰ نفر به‌صورت مستقیم در این کارخانه مشغول به کار شده اند.

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین آخرین برنامه معاون اول ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن وتجارت نیز  افتتاح فاز اول کارخانه فولاد روهینا دزفول ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن و اشتغالزایی حدود ۹۰۰ نفر را به همراه دارد، خواهد بود.

همچنین ظرفیت کلی این کارخانه تولید ۱.۵ میلیون تن فولاد در سال و سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای ساخت هر سه فاز کارخانه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.