گرگان- امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه داعشی ها با سلاح های آمریکایی در دست دارند اظهارداشت: آمریکا به جای این که کشتن کودکان مظلوم را محکوم کند به پایگاه نظامی سوریه حمله می‌کند و دم از نجات بشر و طرفداری از مردم می‌زند.

تکفیری ها با سلاح های آمریکایی می جنگند/حمله به سوریه نقض ادعای حقوق بشر بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به اتفاقات رخ داده در کشور سوریه اظهار داشت: همه شنیده‌اید که متاسفانه آمریکای مستکبر که خودش را قیم همه مردم جهان می‌داند و فکر می‌کند هر اراده‌ای کند باید همان اتفاق بیفتد به یکی از پایگاه‌های سوریه حمله کرده و موشک‌های زیادی را پرتاب کرده و عده زیادی هم کشته شده‌اند.

وی افزود: اگر یک نفر در جایی کشته شود می‌گویند حقوق بشر از بین رفت، اگر خلافکار یا قاچاقچی اعدام شود می‌گویند حقوق بشر نادیده گرفته شد، اما چطور می‌شود با موشک عده‌ای از آدم‌ها را از بین می‌برید اما خوشحال هم هستید، آن هم به بهانه‌ این که در فلان جا دولت سوریه آمده بمب‌های شیمیایی ریخته است.

لیوانی اظهار کرد: تکفیری‌ها سلاح‌های زیادی را در عراق و سوریه ذخیره کرده‌اند و مردم و دولت با آن‌ها می‌جنگند و این سلاح‌ها توسط آمریکایی‌ها در اختیار تکفیری‌ها قرار گرفته و حال دولت سوریه مرکزی که این تسلیحات در آنجا قرار گرفته را بمب باران کرده و در این  مرکز تسلیحات شیمیایی مخفی شده بود.

لیوانی تصریح کرد: برای ما که مسلم است این‌ها فقط به فکر خود و دوستان خود هستند و البته دوستان هم تا زمانی که برای آن‌ها نفع دارند دوست به شمار می‌روند و اگر روزی منافع آن ها را تامین نکنند رهایشان می کنند.

وی همچنین با اشاره به زلزله خراسان رضوی گفت: چند روز قبل زلزله‌ای در استان خراسان رضوی رخ داد که سبب تخریب برخی روستاها شد.

وی گفت: چرا در برخی کشورها زلزله 7 ریشتری می‌آید اما خانه‌ای خراب نمی‌شود، روزی به یکی از مسئولان گفتم به جای این که زلزله‌ای بیاید که خانه‌ای را خراب کند و ما منت بگذاریم و یک میلیون تومان تسهیلات بلاعوض بدهیم تا خانه مرمت شود، قبل از آن مناطق حادثه‌خیز را شناسایی کنیم و از وقوع حادثه صاحبان خانه‌ها را کمک کنیم و به آن‌ها بگوییم خانه‌های مقاوم بسازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.