بجنورد- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از بهره برداری مرکز رشد دانشگاه آزاد واحد بجنورد در آینده ای نزدیک خبر داد.

مرکز رشد دانشگاه آزاد بجنورد به بهره برداری می رسد

محمد ضمیریان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: این مرکز هفته اول اردیبهشت امسال با حضور معاون پژوهش و فناوری و مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌ برداری می رسد.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی مراکز رشد در دانشگاه آزاد شهرستانهای استان اظهارداشت: راه‌ اندازی مراکز رشد منجر به ایجاد بستر مناسب در راستای فعالیت کارآفرینان و ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه صنعتی می ‌شود که باید ارتباط بیشتر این دو مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر تلاش به منظور ایجاد راهکارهای ارتباط و تعامل بیشتر شرکت های زیر مجموعه مرکز رشد با صنعت و جامعه تصریح کرد: مدیران گروه های آموزشی و استادان دانشگاه آزاد استان برای تشکیل شرکت های دانش بنیان باید مشارکت و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مراکز رشد پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه صنعتی هستند که باید ارتباط بیشتر این دو مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: حمایت از فعالیت‌ های دانش ‌بنیان و کمک به افزایش فعالیت مخترعان یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد به شمار می آید.

وی یادآورشد: تعامل گسترده و سازنده بین دو حوزه دانشگاه و صنعت در راستای ارتقاء سطح فناوری و نوآوری هدف دانشگاه است که در این زمینه دانشگاه آزاد استان خوب عمل کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.