بازپرس دادسرای نظامی تهران گفت: فرماندهان و مدیران با نظارت منطقی و مراقبت مستمر از کارکنان و توجه به مشکلات آنان می توانند از بروز جرایم و آسیب های سازمانی پیشگیری کنند.

نظارت دقیق بر کارکنان انتظامی از آسیب به سازمان جلوگیری می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد حاتمی، عصر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با تأکید بر اینکه نیروی انسانی سرمایه اجتماعی هر سازمان را تشکیل می دهد، گفت: فرماندهان و مدیران با نظارت منطقی و مراقبت مستمر از کارکنان و توجه به مشکلات آنان می توانند از بروز جرایم و آسیب های سازمانی پیشگیری کنند.

وی برگزاری کلاس های آگاه سازی و صیانتی را اقدامی مؤثر و مفید در تأمین سلامت اداری عنوان کرد و افزود: آگاه سازی صیانتی و توسعه آموزش های کیفی و هدفمند در کنار پایبندی به ارزش های اسلامی عامل موثر بر مصون ماندن منابع انسانی از تهدیدات و آسیب های زندگی شغلی و فردی است.

حاتمی در ادامه، توسعه امنیت و عدالت اجتماعی را محصول تعامل مثبت و سازنده دستگاه قضایی و انتظامی دانست و گفت: این تعامل افزایش احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

وی اضافه کرد: افزایش احساس امنیت و ایجاد همکاری و اعتماد مردم با پلیس با مشارکت دادن مردم در تولید امنیت میسر خواهد بود و اعتماد مردمی به پلیس سرمایه ارزشمندی برای نیروی انتظامی و دستگاه قضایی محسوب می شود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی الگوی نظم و انضباط اجتماعی در جامعه محسوب می شود و باید به بهبود این روند با آموزش کارکنان توجه شود تا بتوانیم از وارد شدن هر گونه آسیب به این نیروهای خدوم جلوگیری کنیم.

در ادامه این دیدار، سرهنگ مصطفی علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با قدردانی از تعامل مثبت و حمایت های دستگاه قضایی از مأموریت های نیروی انتظامی اظهار داشت: کارکنان انتظامی با خلوص نیت، پاکدامنی و اقتدار اسلامی و اخلاقی در خدمت تأمین امنیت جامعه و افزایش احساس آرامش فردی و اجتماعی هستند.

بر اساس این گزارش، مقامات قضایی دادسرای نظامی تهران بعد از این دیدار از یگان های انتظامی شهرستان پیشوا بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.