فریمان- طی بازدید مسئولان بنیاد شهید استان از مناطق زلزله زده فریمان مقرر شدتا سقف ۳۵ میلیون تومان تسهیلات نوسازی مسکن از محل بیمه ایثارگران به خانواده های تحت پوشش این نهاد پرداخت شود. 

اعطای ۳۵ میلیون تومان تسهیلات نوسازی مسکن به ایثارگران مناطق زلزله زده فریمان

به گزارش قدس آنلاین، عابدین عابدی مقدم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تنی چند از مسئولین استان به اتفاق هیات همراه از مناطق زلزله زده فریمان بازدید و از خانواده های شهدا و ایثارگران این مناطق دلجویی کردند.

در این خصوص رئیس بنیاد شهید شهرستان فریمان به خبرنگار قدس گفت: طی این بازدید مسئولان استان از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل حادثه دیده قرار گرفتند و مقرر شد علاوه بر تعهداتی که سایر ارگانها بر عهده دارند، بنیاد شهید هم از آنجایی که کلیه منازل خانواده های تحت پوشش این نهاد بیمه هستند تا سقف ۳۵ میلیون تومان تسهیلات نوسازی مسکن از محل بیمه ایثارگران ارائه دهد که البته میزان مبلغ پرداختی بر اساس گزارش کارشناس بیمه خواهد بود. 

محمد قهار خاطر نشان کرد: مسئولین ضمن دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر به بررسی مسائل و مشکلاتشان پرداختند همچنین تسریع در بازسازی منازل و رفع مشکلات آنان را  مورد تاکید قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.