بیرجند-رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار خراسان جنوبی به فوتبال استان، گفت: در صورت سرمایه گذاری و توجه بیشتر، در سال های آینده روزهای بهتری در انتظار فوتبال کشورمان خواهد بود.

در سال های آینده روزهای بهتری در انتظار فوتبال کشورمان خواهد بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، مهدی تاج ظهر شنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بودجه اندک فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با همین بودجه کم، در حال حاضر فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و رده های سنی مختلف کشور، در رده بندی جهانی وضعیت مطلوبی پیدا کرده اند،

وی  در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار خراسان جنوبی به فوتبال استان، گفت: در صورت سرمایه گذاری و توجه بیشتر، در سال های آینده روزهای بهتری در انتظار فوتبال کشورمان خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار گفت: در صورت ورود بخش خصوصی در حوزه تیمداری و سرمایه گذاری در این زمینه، استان نیز با در اختیار گذاشتن ورزشگاه ها و اماکن ورزشی موجود، حمایت مالی و معنوی لازم را انجام خواهد داد.

سید علی اکبر پرویزی، با بیان اینکه از نخستین روزهای شروع خدمت در خراسان جنوبی، با توجه به ظرفیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند که اخیراً در سفر ریاست محترم جمهوری به استان مورد بهره برداری قرار گرفت، پیگیر ایجاد باشگاه بومی در استان بودیم تا روح تازه ای در استان دمیده شود.

استاندار خراسان جنوبی توجه جدی مدیران به وضعیت چمن و تاسیسات موجود در ورزشگاه را خواستار شد و گفت: مکان یابی طرح از ابتدا ایرادات جدی داشت، از این رو برای منحرف ساختن کانال سیل خیز که در محدوده ورزشگاه قرار گرفته است، بودجه زیادی تاکنون صرف شده است.

پرویزی، با تاکید بر اینکه برای شناخت ایرادات و اشکالات احتمالی موجود در ورزشگاه جدیدالاحداث بیرجند، لازم است چند مسابقه فوتبال بین باشگاه های کشور در این محل صورت پذیرد، گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران مربوطه در استان در این زمینه مساعدت و همکاری لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.