زاهدان-جانشین فرماندهی نیروی انتظامی روز شنبه در بازدید از مرز های شرقی و دیدار با مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه بیان کرد: تردیدی نسیت که عاملان جنایت مرز میرجاوه به سزای اعمال شومشان می‌رسند و این اقدامات حتماً با پاسخ مناسب مواجه می‌شود.

اقدام تروریست ها در به شهادت رساندن مرزبانان بی پاسخ نمی ماند

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسکندر مومنی در جمع مرزبانان شهرستان مرزی میرجاوه  اظهار داشت: ما شاهدیم که ۱۰ تن از مرزبانان ما اگر مقابل ۵۰ نفر از نیروهای دشمن قرار بگیرند، مردانه می‌ایستند و تا آخرین قطره خون از خاک وطن دفاع می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: مقیدیم که حقوق بین‌الملل و قوانین و مقررات کشور همسایه را رعایت کنیم و احترام بگذاریم به حق حاکمیت و حسن همجواری پاکستان به عنوان یک کشور مسلمان به همین دلیل وارد خاک کشور همسایه نشده‌ایم.

وی اظهار داشت: حمله شبانه به نقطه صفر مرزی آن هم از سمتی که ما در آن حضور نداریم فاقد هرگونه ارزش تاکتیکی، نظامی و عملیاتی است و اینگونه اقدامات جز ذلت و پستی و جنایت هیچ چیز دیگری نیست.

وی افزود: خانواده‌های شهدای مرزبان ما در دیدارهایی که با آنها داریم بسیار مقاوم و استوار هستند و از اینکه فرزندانشان در این راه به شهادت می‌رسند ابراز خوشنودی می‌کنند و روز به روز مصمم‌تر می‌شوند، چرا که می‌دانند امنیت کشور و فرزندانشان وابسته به اینگونه فداکاری‌هاست و اگر نباشد کشور دچار هرج و مرج و ناامنی می‌شود.

مومنی با اشاره بیان اینکه اگر ما می‌توانستیم به آن سوی مرز برویم بدون شک می‌توانستیم امنیت آن سوی مرز را نیز تامین کنیم، اضافه کرد: هدف دشمنان ناامن کردن منطقه و جلوگیری از پیشرفت مردم این منطقه است، چون می‌دانند اگر ناامنی باشد پیشرفتی هم وجود ندارد و اینها در این محرومیت و ناامنی می‌توانند به اهداف شوم و منافعشان برسند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی افزود: اینگونه اقدامات رذالت‌گونه یا به عبارتی «دزدی شبانه» مستقیم مردم منطقه را هدف قرار داده تا منطقه را ناامن کنند و از پیشرفت منطقه جلوگیری شود که در نهایت مردم ضرر کنند و مردم منطقه با فهم درست این موضوع بیشترین اعتراض را نسبت به حادثه اخیر میرجاوه داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.