ساری- معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اجرای طرح اوقات فراغت در هزار و ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

تابستان امسال طرح اوقات فراغت در هزار و ۵۰ کانون فرهنگی مساجد مازندران برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس زارع صبح دوشنبه در جلسه ساماندهی فعالیت‌های اجتماعی مازندران در استانداری، اظهار داشت: امروزه مشکلاتی مانند گرانی، اشتغال و ازدواج مردم جامعه را به سمت افسردگی هدایت می‌کند که باید برای ایجاد شور و نشاط در جامعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری را افزایش دهیم.

وی افزود: فعالیت‌های مذهبی و قرآنی در هزار و ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در تابستان امسال اجرا که برای ایجاد نشاط برون سپاری را افرایش دهیم و به انجمن ها سپرده شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: برای ایجاد سرمایه اجتماعی، باید به سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی نیز توجه شود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اشتغال به ویژه مشاغل خانگی را افزایش دهیم.

سرهنگ علیرضا باقری افزود: برای ایجاد نشاط در جامعه باید زیرساخت‌ها را به درستی فراهم کنیم و همه برنامه‌ها قانونمند باشد و درزمینه اهمیت خانواده‌ها نیز باید بدانیم خانواده کوچک‌ترین پایگاه اجتماعی درجامعه بوده که باید با فرهنگ‌سازی مناسب شکاف بین خانواده‌ها را کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار اجتماعی نقش مهمی در جامعه دارد که طرح ارتقا امنیت اجتماعی در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد تا مناطق و یا نقاط آلوده را پاکسازی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.