اهواز _ سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در سالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار می شود.

سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب پنج شنبه در اهواز برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، غلامرضاشریعتی استاندارخوزستان ، گری لوییس نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و جمعی از اساتید دانشگاهی ، صاحب نظرات و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن همایش گیت بوستان اهواز برگزار می شود.

گزارش مدیریت اخبار و اطلاعات اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در روز سه شنبه حاکی است این سمینار یک روزه که در آن فرمانداران و بخشداران استان خوزستان نیز حضوردارند ساعت ۸ و ۳۰دقیقه صبح پنج شنبه اینده  گشایش می یابد.  

بر اساس این گزارش همایش مذکور دارای دوبخش سخنرانی و نشست کارگاهی است. ادامه برگزاری همایش در بعدازظهر همین روز با کارگاه مقابله با ریزگردها و سیلاب در محل برگزاری همایش ادامه می یابد.

در این کارگاه ها اساتید رهکارهای نوین مقابله با این دو پدیده مخرب را آموزش می دهند.

برگزاری سمینار ملی مقابله با ریزگردها و سیلاب اولین محصول آموزشی و پژوهشی کمیته مربوطه در ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان است که با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرای عضو این کمیته در اهواز برگزار می شود.

بنا به اظهارات  کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بناست در طول سال این گونه همایش ها برحسب موضوع در شهرستان هایی که با آن پدیده یا سوانح طبیعی بیشتردرگیر هستند برگزارشود. به عنوان مثال همایش پیشگیری و مقابله با آتش سوزی درشهرستان ماهشهر که درطی سالهای اخیر با سوانح آتش سوزی درواحد های پتروشیمی مواجه بوده اند، برگزارشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.