یزد - دومین همایش سالانه دفاتر ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سراسر کشور و کمیساریای سازمان ملل متحد در امور پناهندگان صبح چهار شنبه به میزبانی یزد آغاز به کار کرد.

دومین همایش سالانه ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کشور شروع بکار کرد

به گزارش خبرنگار قد س آنلاین، دبیر دومین همایش سالانه دفاتر ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی کشور در خصوص این همایش  در یزد اظهار داشت: در این همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان‌های سراسر کشور از ۳۱ استان و کمیساریای سازمان ملل متحد از پنج نقطه کشور در این همایش حضور دارند و در این همایش رئیس دفتر نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در ایران، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و جمعی از مسئولان استان یزد حضور دارند

ثمر ملکی  افزود: در این همایش برنامه‌های سال گذشته و سال جاری دفاتر امور اتباع و مهاجرین خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این نشست اظهادراشت: یکی از دغدغه مسئولان استان یزد ساماندهی اتباع خارجی بوده ویزد تنها استان ی است که طرح ساماندهی اتباع خارجی را تدوین کرده است.

محمدعلی طالبی افزود: استان یزد در کنار مسائل و مشکلاتی که در حوزه اتباع و مهاجرین خارجی داشته با حساسیت و دقت‌نظر استاندار یزد توانسته به موفقیت‌های خوبی در حوزه ساماندهی اتباع خارجی دست پیدا کند و یزد توانسته در حوزه‌های مختلف اشتغال، مسکن و ... برنامه‌هایی را ویژه اتباع خارجی به اجرا بگذارد که البته در این مسیر از سوی نهادها و دستگاه‌های ملی نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم.

وی تصریح کرد: استاندار یزد از ابتدای فعالیت خود ساماندهی اتباع خارجی را به عنوان یکی از طرح‌ها و برنامه‌های اصلی در دستور کار خود قرار داد و بر همین اساس نیز تنها استانی هستیم که طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی را تدوین کرده و از تصویب نهادهای مختلف گذرانده‌ایم.

معاون استاندار خاطر نشان ساخت: در سطح کشور با نگاه ملی و فراگیر، بحث ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی با هدف کاهش آسیب‌های اتباع و تقویت نقاط قوت حضور آنها در کشور پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.