فردوس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی  گفت: کار وزارت کشور تنها به بحث انتخابات معطوف نمی شود، بلکه برگزاری انتخابات یکی از وظایف این وزارت خانه است .

وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات، در فضایی آرام و قانونمند است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از فردوس، محمد حسینی ظهر  چهارشنبه درجمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان فردوس باتبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شوراهای استانی، کارگروه ها، کمیته ها و برنامه های متعدد دیگری در مجموعه وزارت کشور و استانداری ها وجود دارد و کار استانداری صرفا برگزاری انتخابات نمی باشد.

رئیس ستادانتخابات استان خراسان جنوبی تصریح کرد : ما در ستادانتخابات برای شخص خاصی کار نمیکنیم وبه آنچه میگوییم اعتقاد داریم و وظیفه ما برگزاری انتخابات، در فضایی آرام و قانونمند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی  افزود: ما بعنوان مجموعه ای از وزارت کشور اجرا کننده و مکمل نظارت بر روند فرآیند های انتخابات هستیم که در این خصوص بایستی با تمام توان پای کار بود و همه امور انتخاباتی را رصد کرد.

حسینی به تعامل همراه با حسن خلق و صداقت اشاره کرد و گفت : چون در این ایام هیات های نظارت، اجرایی و بازرسی در فرمانداری مستقر می شوند سعی کنید با تعامل و صداقت همکاری لازم را در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه داشته باشید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی  به ارزیابی ستادانتخابات در شهرستان فردوس اشاره کرد وگفت : با درایت و برنامه ریزی مناسب فرماندار و اعضای ستادانتخابات دراین شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد وامیدواریم این رویه تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.