سرمربی بوروسیا دورتموند بعد از پیروزی برابر هوفنهایم اظهار کرد به هیچ وجه از گلی که تیمش در شرایط آفساید به ثمر رسانده است ناراحت نیست.

سرمربی دورتموند: از گل آفسایدی که زدیم ناراحت نیستم/ شایسته ۳ امتیاز بودیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در حساس‌ترین بازی هفته سی و دوم بوندسلیگا توانست با نتیجه‌ دو بر یک هوفنهایم را شکست بدهد و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: قبل از هر چیزی باید بگویم گل نخست ما آفساید بود اما این باعث نمی‌شود از این گل ناراحت باشم چراکه در هر حالتی که تیمم گل می‌زند، خوشحال می‌شوم. در خط دفاعی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و این برای من بسیار مهم است. بهتر از حریف ظاهر شدیم و با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. یک بار دیگر باید تاکید کنم هنوز چیزی تمام نشده است و باید به تلاش ادامه‌ بدهیم.

توخل در پایان سخنانش گفت‌: سه بازی بسیار مهم دیگر پیش‌رو داریم. یک بازی در فینال جام حذفی و دو بازی در بوندسلیگا. اگر می‌خواهیم فصل با خاطره خوبی برای ما به پایان برسد، باید در این سه بازی به پیروزی برسیم. کار سختی داریم اما آماده این سه بازی هستیم و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

دورتموند با پیروزی در این دیدار، ۶۰ امتیازی شد و با دو امتیاز اختلاف نسبت به هوفنهایم در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. این‌ در حالی است که نسبت به لایپزیگ  که در رده دوم است، ۶ امتیاز کمتر جمع آوری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.