قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه روحانی نقطه امید برای توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: وی تنها کسی بود که در دهان بابک زنجانی و امثالهم زد.

روحانی نقطه امید برای توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام رسول منتجب نیا شامگاه یکشنبه در جمع طرفداران حسن روحانی در سرخه ابراز داشت: عده ای نمی پسندند که خنده و تبسم بر لبان ملت بنشیند و می خواهند اختلاس های هزاران میلیاردی هشت سال گذشته تداوم یابد لذا باید هوشیار بود.

وی ضمن بیان اینکه عده ای می خواهند هنر و ادبیات در این کشور دفن شده و از بین برود تا صمیمیت، اخوت و محبت جای خودش را به دشمنی و خصومت بسپارد، گفت: امروز باید گفت عده ای در صدد آن هستند که فضای امنیتی و پلیسی بر کشور حاکم شود که من و شما نتوانیم نفس بکشیم و سخن بگوئیم لذا باید هوشیار بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امروز عده ای می خواهند بازار اختلاس ها و به وجود آمدن بابک زنجانی ها در کشور رونق گیرد و روحانی کسی است که توی دهن بابک زنجانی زد و دست چپاول گران را از اموال عمومی مردم کوتاه کرد.

منتجب نیا تاکید کرد: روحانی بود که فریاد زد مردم باید خود انتخاب کنند، خود برگزینند، حتی دین خدا را خودشان انتخاب کنند، با زور و سر نیزه نمی شود مردم را به بهشت فرستاد.

وی افزود: روحانی آمده تا ملت را به اوج عظمت برساند و این کشور را از جهات مختلف به توسعه و پیشرفت برساند اما آنهایی که منافعشان با روحانی در خطر است کمر همت بسته اند که وی را از میدان خارج کنند تا بازار اختلاص دگر بار رونق بگیرد تا بار دیگر فضای امنیتی و پلیسی در دانشگاه ها و بر زوایای مختلف سایه بیندازند و تاروحانی هست، نمی گذارد.

نماینده سابق مجلس گفت: روحانی در برابر کسانی است که نه برنامه دارند و نه سخن منطقی و جز فحش و تخریب چیزی در بساط ندارند ایستاده و باید او را حمایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.