یزد- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد گفت : بانوان فعال در عرصه های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در بانک اطلاعاتی زنان کشور ثبت‌نام کنند تا زمینه ی مشارکت مؤثر بانوان در فعالیت‌های اجتماعی بیشتر فراهم شود .

بانوان فعال یزدی در بانک اطلاعاتی زنان کشور ثبت‌نام کنند

به گزارش قدس آنلاین، رقیه کرمانیان پیش از ظهر دوشنبه در جمع مشاوران فرمانداران، استان اظهارداشت: سامانه بانک جامع اطلاعاتی زنان اسفندماه گذشته توسط معاونت رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده و باهدف تحقق دسترسی عادلانه بانوان به فرصت‌ها و منابع و نیز شناسایی بانوان توانمند و مستعد در سراسر کشور رونمایی شده است.
وی افزود: تقاضا داریم همۀ بانوان توانمند، مستعد، فعال و نخبۀ استان شامل مدیران و فعالان فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، با مراجعه به سایت معاونت امور زنان به آدرس www.women.gov.ir اطلاعات فردی و حرفه‌ای خود را در این سامانه ثبت کنند.
کرمانیان شناسایی و معرفی بانوان مستعد و توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی را یکی از اهداف کلان این سامانه بیان کرد و گفت: این سامانه صرفاً یک سامانۀ کاریابی نیست بلکه زمینه را برای مشارکت مؤثر بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و نیز نقش‌آفرینی اقشار مختلف بانوان در تصمیم‌گیری‌ها فراهم خواهد کرد.
این مسئول تصریح کرد: بانوان یزدی می‌توانند پس از ورود اطلاعات خود در این سامانه، درخواست احراز صحت صلاحیت اطلاعات دهند و اطلاعات آنان صحت‌سنجی شود و به نمایش درآید.
کرمانیان دربارۀ رویکرد بانک اطلاعاتی جامع بانوان، گفت: در مراحل بعد، فرآیند صحت‌سنجی دربارۀ خود اظهاری بانوان انجام می‌شود و در نظر است برنامه‌ریزی در خصوص بانوان از طریق خود بانوان و ایجاد شبکۀ اجتماعی میان گروه‌های مختلفِ بانک اطلاعاتی آنان انجام شود.
وی در خصوص منابعی که از بانک اطلاعاتی بانوان استفاده می‌کنند، افزود: معاونت رئیس‌جمهوری در امور بانوان و خانواده از دیدگاه‌های مطرح‌شده در شبکه‌های متعدد این بانک اطلاعاتی برای تهیه و ارسال لایحه به دولت بهره می‌گیرد و بعضاً این بانک اطلاعاتی را در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.