با پایان یافتن رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور رایزنی باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل آینده شان آغاز شده است.

دایی در نزدیکی سایپا/ قلعه نویی در تهران/ گل محمدی در تبریز/ کمالوند در آبادان

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه علی دایی با تیم نفت قهرمان شد و اعلام کرد دیگر در این تیم نخواهد ماند خبرهایی مبنی بر مذاکرات او با سایپا منتشر شده است. در ایین مورد گفته می شود دایی با سایپا توافقاتی داشته، مدیریت و هیئت مدیره باشگاه سایپا نسبت به جذب دایی تمایل نشان داده است.

این در حالی است که امیر قلعه نویی هم احتمالا در تهران مربیگری خواهد کرد که گفته می شود او هم مذاکراتی با سایپا داشته و در واقع رقیب علی دایی است.

از کمالوند و گل‌محمدی به عنوان گزینه‌های جدی تراکتور یاد می‌شود. خبر رسیده که بنا به دلایلی کمالوند از گزینه‌های تراکتور خارج شده و گل‌محمدی به فولاد برنامه داده و با آن‌ها جلسه داشته‌ است. احتمال پیوستن کمالوند به نفت آبادان بیشتر از تراکتور و خونه‌به‌خونه بابل است.

جدایی قلعه‌نوعی از تراکتور بدون تردید قطعی است. مشخص نیست او به کدام تیم خواهد رفت. از سپاهان، ذوب‌آهن و پیکان و سایپا به عنوان مقاصد احتمالی وی یاد می‌شد اما هیچ تیمی با او مذاکره جدی نداشته است.

تیم‌های لیگ برتری کم کم مربیان خود را مشخص می‌کنند. برانکو در پرسپولیس و منصوریان در استقلال ماندنی هستند. کرانچار هم در سپاهان خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.