خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

سخنم را تحریف کردند

فردانیوز/ در پی تحریف سخنان ابوالقاسم طالبی –کارگردان- از سوی برخی از رسانه های همسو با دولت در خصوص ربنای شجریان، این فیلمساز از تحریف و تقطیع سخنانش برای تحمیق خلایق، به وسیله بوقچی های دولت روحانی خبر داد و گفت: امیدواریم خداوند به آقای شجریان سلامتی و شفا دهد، اما اینکه کسی پس  از چهار سال ریاست جمهوری، آویزان کسی می شود که بنده خدا گرفتار بیماری سرطان است، معلوم می شود که چقدر دستش پر است.

امید شهرام ناظری

ایران/ شهرام ناظری در مراسم نکوداشت حکیم فردوسی در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: من در جاهای جهان برنامه اجرا کرده ام، به جز در مهد فردوسی در  مشهد. امیدوارم روزی در اینجا کنسرتی برای حکیم فردوسی داشته باشیم.

انتقام پدر

باشگاه خبرنگاران/ حمزه بن لادن- پسر بن لادن- از هوادارانش خواست اهداف یهودی و آمریکایی را در اولویت بگذارند. حمزه بن لادن تاکید کرد بخاطر مرگ پدرش انتقام می گیرد.

۲۰ هزار میلیارد تومان از خزانه

تسنیم/ حاجی دلیگانی- عضو کمیسیون برنامه و بودجه- با بیان اینکه دولت بدون مجوز مجلس ۲۰ هزار میلیارد تومان از خزانه برای واریز به حساب سرپرستان خانواری که یارانه آنها قطع شده بود، برداشت کرده است، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که خیال رئیس جمهور از مراجع نظارتی مانند دیوان محاسبات راحت است.

رئیس جمهور عملگرا

باشگاه خبرنگاران/ به نوشته واشنگتن تایمز، نیکی هیلی- سفیر آمریکا در سازمان ملل- نگرانی‌ها درباره اخراج جیمز کومی- رئیس اف‌بی‌آی- را رد کرد و با عملگرا خواندن ترامپ گفت: رئیس‌جمهور اختیار برکناری یا به خدمت گرفت هرکس را که بخواهد، دارد.

"کیم" مجنون!

ایرنا/ نیکی هیلی- سفیر آمریکا در سازمان ملل- در واکنش به آزمایش جدید موشکی کره شمالی، گفت: علت آزمایش موشکی اخیر، «حالت جنون» کیم جونگ اون- رهبر کره شمالی- پس از انتخابات در کره جنوبی است.

شما فهمیدید ترامپ نفهمید؟

ایرنا/ زیباکلام- استاد دانشگاه- با انتقاد از مخالفان برجام گفت: چگونه است شما آقایان درتهران و ایران فهمیده اید برجام به نفع آمریکا بوده اما رئیس جمهوری آنجا نفهمیده است. اگر برجام به نفع امریکا بوده چرا ترامپ تندرو می خواهد برجام را بر هم بزند؟

برخورد کنید

ایرنا/ وزارت اقتصاد در واکنش به سخنان یک نامزد انتخابات درباره شیوه انتخاب اعضای هیئت مدیره بانک ها، سخنان او را «بی اساس» خواند و از مراجع قضایی خواست نسبت به تهمت زنی های وی به کارکنان نظام بانکی و مدیران دولتی ورود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.