رهبر جریان صدر نشست سعودی-آمریکایی در ریاض را ناپسند و قبیح دانست و افزود: من می خواهم درباره نشست عربی-اسلامی-آمریکایی اظهار نظر کنم و آنرا موضوع قبیح می دانم و اعراب و مسلمانان و کشورهای اسلامی نباید زیر بیرق آمریکا و تحت قیمومیت آمریکا و فرماندهی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باشند.

هشدار مقتدا صدر به اعراب درباره تکیه کردن به آمریکا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از النشره، رهبر جریان صدر عراق به کشورهای عربی و اسلامی درباره تکیه کردن به آمریکا و دنباله روی ترامپ هشدار داد.

رهبر جریان صدر عراق به کشورهای عربی و اسلامی درباره تکیه کردن به آمریکا و دنباله روی ترامپ هشدار داد.

وی نشست سعودی-آمریکایی در ریاض را ناپسند و قبیح دانست و افزود: من می خواهم درباره نشست عربی-اسلامی-آمریکایی اظهار نظر کنم و آنرا موضوع قبیح می دانم و اعراب و مسلمانان و کشورهای اسلامی نباید زیر بیرق آمریکا و تحت قیمومیت آمریکا و فرماندهی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا باشند.

مقتدا صدر در ادامه بیان کرد: آمریکا کشور اعتدال نیست بلکه کشوری اشغالگر است. این قبیح و نادرست است و کشور شرور نمی تواند که سکوی اعتدال باشد. من به همه کشورهای اسلامی و عربی توصیه می کنم که پشت سر آمریکا و طرحهای آن حرکت نکنند. آمریکا فقط به دنبال تامین منافع خود است و منافع ملتها برای آن ارزشی ندارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.