سمنان- تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با بیان اینکه عده‌ای از هنرمندان بازیچه دست سیاسیون قرار گرفتند، گفت: متأسفانه برخی هنرمندان آلت دست سیاسیون شده‌اند.

عده‌ای از هنرمندان بازیچه دست سیاسیون قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، ابراهیم اصغری درباره صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز انتخابات و موضع‌گیری برخی از هنرمندان اظهار کرد: فرهنگ و هنر از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است؛ متأسفانه برخی از صحبت‌ها و رفتارها، جایگاه ارزشی هنرمندان را در کشور زیر سؤال می‌برد.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با تأکید بر اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است من به شوخی چنین جمله‌ای را بیان کردم؛ در حالی که صالحی‌امیری در صف انتخابات به یکی از خبرنگاران چنین چیزی را گفته بود، بیان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید «اگر کاندیداها به ما پیغام می‌دادند، حتماً تعدادی از هنرمندان را برایشان می‌فرستادیم»؛ این جمله حتی شوخی آن هم خوب نیست.

اصغری با اشاره به اینکه هنرمندان از جایگاهی ویژه برخوردار هستند، اضافه کرد: شوخی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این ارتباط نادرست بوده و شنیدم که عذرخواهی هم کرد.

وی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از هنرمندان بازیچه دست سیاسیون قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: متأسفانه برخی هنرمندان آلت دست سیاسیون شده‌اند و این برای یک هنرمند خوب نیست.

تهیه‌کننده «شور شیرین» با تأکید بر اینکه چنین رفتارهایی دور از شأن هنرمندان است، اضافه کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شرایط چنین شوخی را با دیدن این صحنه‌ها کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.