زاهدان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان را تشریح کرد.

مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سیستان و بلوچستان تشریح شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس صفدری روز پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام ۱۵ خرداد در فرمانداری زاهدان اظهار داشت: بنا بر تصمیمی که در ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)   و نهاد شورای تبلیغات اسلامی اتخاذ شده، مراسم محوری که در هر شهرستان برگزار می‌شود نمایانگر شور و دلبستگی همیشگی مردم به رهبر کبیر انقلاب و جریان عظیم ۱۵ خرداد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بعد از حلول ماه مبارک رمضان جلسات متعددی برای برگزاری این مراسم دایر شد و طبق آخرین جلسه در استانداری مقرر شد در شهرستان زاهدان مراسم محوری ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۱۴ خرداد در مسجد جامع برگزار شود.

وی بیان کرد: تصمیم بر آن شده تا اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در روزهای ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خردادماه جاری، تحت عنوان طرح «نذر روح‌الله» در برخی مناطق استان افطاری ساده‌ای میان شهروندان توزیع کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اجرای مسابقه‌های فرهنگی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است که با هدف آشنایی جوانان و نوجونان  با سیره و روش زندگی ارزش‌های والای اخلاقی امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.