شهرکرد-مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۹۰۰ نفر در بخش صنایع دستی این استان مشغول به کار می شوند.

۹۰۰ نفر در بخش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری مشغول به کار می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، بهمن عسگری سوادجانی با اعلام این خبر گفت: برای ایجاد اشتغال این افراد در کارگاه های صنایع دستی استان ۹۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف این استان سرمایه گذاری می شود
وی با اشاره به تنوع محصولات تولیدی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس هدفگذاری صادراتی و برنامه ریزی های صورت گرفته امسال ۴۰۰ هزار دلار از تولیدات صنایع دستی این استان صادر می شود.
عسگری سوادجانی تصریح کرد: برای تحقق این هدف صادراتی بسته های حمایت از کارگاه های تولیدی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در حال تدوین است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: اعمال نشدن مشوق های سرمایه گذاری در بخش گردشگری، کمبود تسهیلات کم بهره بانکی در حوزه صنایع دستی روستایی و سهم پائین بخش گردشگری از تسهیلات منابع داخلی چهارمحال و بختیاری و اقتصاد مقاومتی از مهمترین مشکلات بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.