۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد خبر: 537149

یزد- فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق فردی را که به عنوان کارگر اقدام به سرقت اثاثیه منزلی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کرده بود دستگیر کردند .

کارگر منزل، سارق از آب درآمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرهاد بیگلری در این خصوص اظهارداشت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر سرقت اسباب و اثاثیه منزلش، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق جهت شناسایی و دستگیری سارق، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات پلیس آگاهی و بازرسی از منزل مالباخته، محرز شد که سارق اقدام به سرقت لوازم خانگی به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کرده است.

بیگلری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان بافق تحقیقات بیشتر خود را جهت شناسایی سارق را آغاز کردند تا اینکه متوجه شدند از چندی قبل، فردی در منزل آن ها مشغول به کار بوده که پس از اتمام کار، وسایل منزل به سرقت رفته است.

وی گفت: با اقدامات پلیسی آگاهی، محل سکونت متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق  افزود : متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت منزل اعتراف و علت سرقت را انگیزه مالی بیان کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.