بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسائل کارگری از مسائل اصلی اقتصادی​ است گفت: کاری که در قالب اقتصاد مقاومتی انجام می شود یک کار هدفمند است.

 مسائل کارگری از مسائل اصلی اقتصادی​ است/کاری که در قالب اقتصاد مقاومتی انجام می شود یک کار هدفمند است

به گزارش خبرنگار قدس آنلای، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با شورای عالی بسیج کارگری استان بیان کرد: زمانی که یک کار خدایی باشد عبادت است.

وی یادآور شد: همچنین زمانی که یک کار  براساس وظیفه باشد نه تنها کار بلکه بیکاری او نیز عبادت است و نقشی از پیروزی ها بر باطل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همه ما مسئول آنچه که انجام می دهیم هستیم اظهار داشت: کمک به محرومان بهترین کار خیر است.

عبادی با بیان اینکه مسائل کارگری از مسائل اصلی اقتصادی‌ است افزود: بسیج در هر کجا ورود پیدا کرده است افتخاراتی را آفریده است و باید این افتخارات حفظ شود.

وی با بیان اینکه کاری که در قالب اقتصاد مقاومتی انجام می شود یک کار هدفمند است تصریح کرد: در این صورت می گوییم از بهترین کارها کسب روزی حلال است زیرا ما نسبت به همه مسئول هستیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به تفکر بسیجی اشاره کرد و یادآور شد: تفکر بسیجی یعنی راه اندازی و راه افتادن در مسیر علی الله است و شرک گونه و ظالمانه نیست.
عبادی خطاب به اعضای شورای عالی بسیج گفت: آنچه که شما در آن ورود پیدا کردید براساس تشکیلات فرهنگی و یک نوع عبادت است و مراد تنها عبادات مذهب نیست بلکه باید کل زندگی عبودیت داشته باشد.
وی خطاب به درخواست رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری استان  مبنی بر ورود تولیت آستان قدس رضوی در بخش های اقتصادی افزود: این استان استانی محروم است و هدف آستان قدس رضوی کمک به محرومان و محرومیت زدایی است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این امر وظیفه است که باید به آن لباس عمل پوشاند و در این راستا باید نقاط محرومیت شناسایی شود و به صورت کارشناسی شده مطرح شود.

عبادی با بیان اینکه در تقسیم بندی های کلی آنچه که می شود به آن نمره داد مسئله فرهنگی است تصریح کرد: کارگران همه شبیه به یکدیگر کار می کنند اما درجه آنان که با هم متفاوت است را فرهنگ تعیین می کند.

وی اظهار داشت: موفقیت واقعی برای کسی است که به صورت فرهنگی و هدفمند یک کار انسانی و الهی را انجام می دهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی کار را یک مسئله اقتصادی می دانند افزود: اما آنچه که به کار ارزش می دهد و جنبه الهی و ارزشی دارد تفکر بسیجی است زیرا کاری انجام می دهد برای خودش نیست بلکه یک کار هدفمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.