زنجان-رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت: دستگاه های اجرایی باید مشکلات حوزه کاری خود را شناسایی کنند و از ارباب رجوع نظرسنجی هدفمندی تهیه کرده و نارسایی های حوزه خود را ترمیم کنند.

دستگاه های اجرایی باید مشکلات حوزه کاری خود را شناسایی کنند

به گزارش قدس آنلاین، شهرام طهماسبی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان ، با تاکید بر ضرورت تقویت فضای کسب و کار استان افزود: برای اثربخشی فعالیت های کارگروه اشتغال استان باید ناکارآمدی بدنه کارشناسی و اجرایی دستگاه ها اصلاح و زمینه لازم برای تقویت فضای کسب و کار در استات فراهم شود.

وی ادامه داد:  برنامه عملیاتی برای بهبود فضای کسب و کار استان ارائه شود و  دستگاه های اجرایی باید مشکلات حوزه کاری خود را شناسایی کنند و از مراجعه کنندگان و ارباب رجوع نظرسنجی هدف مندی تهیه کرده و نارسایی های حوزه خود را ترمیم کنند.

طهماسبی با بیان اینکه موانع موجود در محیط کسب و کار باید برطرف شود و فضایی در استان ایجاد شود که نارسایی در فضای کسب و کار آن وجود نداشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان در ادامه به اهمیت صنعت بیمه برای ایجاد اشتغال در اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت صنعت بیمه در توسعه اشتغال استان مورد توجه باشد.

طهماسبی افزود: صنعت بیمه ظرفیت بالایی همچون صنعت بانکداری دارد و  این صنعت در کشورمان به خوبی رشد نکرده و ظرفیت لازم برای رسیدن به جایگاه صنعت بانکی کشور را دارد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های صنعت بیمه در استان برای ایجاد اشتغال استفاده بهینه صورت گیرد، افزود: جای خالی بیمه ها در جلسات کارگروه تخصصی اشتغال احساس می شود و  این صنعت می تواند با توسعه بیشتر موجب خلق فرصت های جدید شغلی در اقتصاد استان شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان ضریب نفوذ بیمه را در کشور کم تر از 2.5 درصد عنوان کرد و گفت: فضای زیادی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور .وجود دارد که با بکارگیری ظرفیت های بازاریابی و فروش و همچنین آموزش می توان این ضریب را افزایش و موجب ایجاد فرصت های جدید شغلی شد.

طهماسبی گفت: زمینه اشتغال در شبکه فروش صنعت بیمه بسیار زیاد بوده و این صنعت خدمات بسیار متنوعی را می تواند همچون بانک ها به عموم جامعه ارائه کرد و فرصت های جدیدی را خلق کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.