ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۳۳۸ غریق در سواحل استان خبر داد.

۳۳۸ نفر در سواحل مازندران نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری با اعلام اینکه بیش از یکهزار نجاتگر و ناجی در ۳۶۵ نقطه پرخطر از سواحل استان استقرار یافتند، اظهار کرد: تیمهای امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد تاکنون، ۷۳۱ نفر نیز با مراجعه به پایگاهها و پست های امداد و نجات ساحلی از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

وی اضافه کرد: یکی از بزرگترین و گسترده ترین عملیات امداد و نجات در کشور، اجرای طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان است که با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه این جمعیت همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد، اضافه کرد: تلاش داریم با پایش روزانه فرآیند اجرایی این طرح، کاهش حداکثری خسارات و تلفات ناشی از غرق شدن هموطنان در دریا را شاهد باشیم.

اکبری به مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در سواحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.