سبزوار- رئیس اداره زندان، اقدامات تامینی و تربیتی سبزوار گفت: ۴۰ زندانی محکوم مالی زندان سبزوار در اولویت آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

۶۰ زندانی سبزوار در انتظار بازگشت به آغوش خانواده هستند

 به گزارش قدس آنلاین حسبن کیوانلو اظهار داشت: خوشبختانه برگزاری جشن گلریزان  به مناسبت میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان در حال تبدیل شدن به یک سنت حسنه در میان هموطنان عزیزمان شده است.
رئیس اداره زندان، اقدامات تامینی و تربیتی سبزوار با اشاره به اینکه برگزاری جشن گلریزان در سبزوار قدمت دیرینه دارد افزود: اولین گلریزان دیار سربداران پس از حمله مغول انجام شده که پهلوانان و جوانمردان این خطه به افرادی که دچار مشکل شده بودند کمک کردند.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۰ زندانی جرایم غیر عمد به همت خیران آزاد شده اند گفت: مجموع بدهی این افراد ۲۹۰میلیون تومان بود که ۵۵ میلیون تومان توسط خیران و مابقی هم توسط ستاد دیه استان و گذشت شاکیان و آورده زندانیان تامین شد.
  وی با بیان اینکه امسال نیز ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد سبزوار چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند از برگزاری جشن گلریزان جهت آزادسازی این افراد در سبزوار خبر داد.
رئیس زندان سبزوار با بیان اینکه ۴۰ زندانی محکوم مالی، ۱۱زندانی تصادف و ۹ زندانی مهریه و نفقه به دلیل فقر مالی در حبس سر می برند تصریح کرد: برای آزادی ۶۰ زندانی سبزوار نیازمند دو و نیم میلیارد تومان هستیم که اولویت با ۴۰ زندانی محکوم مالی است.
وی با اشاره به اینکه کمک برای آزادی زندانی‌های شرافتمندی که دلیل حادثه و اتفاق و فقر مالی و در زندان محبوس هستند خیرماندگار است  افزود: جشن گلریزان امسال با حضور خیران در روز ۲۶ماه مبارک رمضان  در تالار دانشگاه آزاد اسلامی  برگزار می شود. 
کیوانلو از کمک های مالی و معنوی امام جمعه فقید شهرستان  حجت الاسلام ابراهیمی و حجت الاسلام سید محمد حسن علوی در برگزاری جشن گلریزان تقدیر کرد.
رئیس اداره زندان، اقدامات تامینی و تربیتی سبزوار همچنین در پاسخ سوال قدس آنلاین درباره انتقال زندان سبزوار به خارج شهر اظهار داشت: انتقال زندان سبزوار تصویب شده و ساخت این پروژه در بین پروژه های ملی قرار گرفته است.
کیوانلو با بیان اینکه زندان جدید سبزوار در زمینی به وسعت ۵۰ هکتار ساخته خواهد شد گفت: برای ساخت زندان جدید دو هزار نفری سبزوار اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
وی بابیان اینکه تاکنون اعتباری به این پروژه اختصاص نیافته است تصریح کرد: مکان یابی و تسطیح زمین از محل منابع داخلی و همکاری و مشارکت ارگان ها و بخش خصوصی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.