باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پیشنهادی از فنرباغچه برای علیرضا بیرانوند نیامده است، شرط موافقت با جدایی دروازه بان این باشگاه را اعلام کرد.

شرط باشگاه پرسپولیس برای جدایی علیرضا بیرانوند

به گزارش قدس آنلاینف پندار خمارلو درباره حضور مدیران باشگاه فنرباغچه در ایران جهت دریافت رضایتنامه علیرضا بیرانوند اظهار داشت: در جریان موضوع بیرانوند نیستیم و هیچ هماهنگی در این رابطه با ما انجام نشده است. اصلا نمی دانیم این پیشنهاد مطرح شده یا نه چرا که فقط از رسانه ها این اخبار را شنیده ایم. از سویی بیرانوند بازیکن باشگاه است و نمی تواند خودش تصمیمی بگیرد و اگر واقعا باشگاهی او را می خواهد باید ابتدا با باشگاه قول و قرارهایی را بگذارد. 

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت رسمی شدن این پیشنهاد راضی به جدا شدن بیرانوند خواهید شد؟ تاکید کرد: متا تمام تلاش خود را کردیم تا بازیکنانی که داریم را حفظ کنیم تا تیمی پرقدرت برای فصل آینده و حضور در ۳ رقابت داشته باشیم. البته اگر بگویند 6 و نیم میلیارد برای دریافت رضایتنامه بیرانوند می دهیم، آن زمان کادر فنی و مدیریت باشگاه در این رابطه تصمیم خواهند گرفت. در حال حاضر روحمان هم از این پیشنهاد و حضور مسئولان فنرباغچه در ایران خبر ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.