مشهد- رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: برای نخستین‌بار از آثار اجراهای عمومی تئاتر در خراسان رضوی حمایت مالی می‌شود.

اجراهای عمومی تئاتر در خراسان رضوی حمایت مالی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، سید جواد اشکذری با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار از آثار اجراهای عمومی تئاتر در این استان حمایت مالی می‌شود، اظهار داشت:  آثار اجراهای عمومی تئاتر در خراسان رضوی که توسط  گروه‌های ثبت شده در سال ۹۵ و نیز دو ماه اول سال ۹۶ در یکی از سالن‌های تئاتر در مشهد و شهرهای دیگر این استان روی صحنه رفته‌اند، حمایت مالی می‌شوند.

وی با اشاره ۲۳ گروه ثبت شده در تئاتر خراسان رضوی افزود: با توجه به اعلام قبلی دفتر انجمن به سرپرستان گروه‌های پروانه‌دار و ثبت شده تئاتر در خراسان رضوی، آنها تنها تا ۶ تیرماه سال جاری فرصت دارند تا بروشورهای نمایش‌ها و نیز تائیدیه سالن ‌ای اجرا را به دفتر انجمن ارائه دهند تا از تسهیلات مالی برخوردار باشند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید شرایط مناسبی برای حمایت از گروه‌های نمایشی در این استان فراهم شد، اضافه کرد: پس از بررسی گزارش عملکرد اجراهای عمومی گروه های تئاتر خراسان رضوی از سوی هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی این استان با همت انجمن هنرهای نمایشی کشور، تسهیلات مناسبی از جمله کمک هزینه اجرای نمایشی به هنرمندان تعلق می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.