اهواز- استاندار خوزستان با انتقاد از تاخیر در اجرای پروژه قطار شهری اهواز و خلف وعده پیمانکار پروژه در زمان تعیین‌شده برای تحویل پروژه مذکور گفت: سرعت حرکت این پروژه قابل قبول و مدنظر ما نیست.

سرعت پروژه قطار شهری اهواز قابل قبول نیست

به گزارش قدس آنلاین، غلام‌رضا شریعتی در حاشیه بازدید از فاز اول پروژه قطار شهری اهواز در ایستگاه زیتون کارمندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه از اردیبهشت سال ۹۴ کاملا تعطیل و رها شد. با پیگیری و فشار زیاد و همچنین تامین اعتبار مناسب توانستیم این پروژه را مجددا به حرکت در بیاوریم و در حال حاضر ریل‌گذاری فاز اول این پروژه آغاز شده است و ادامه دارد.

وی با انتقاد از روند پیشرفت فاز اول پروژه قطار شهری اهواز تصریح کرد: روند حرکت این پروژه کند است و سرعت اجرای پروژه قابل قبول نیست. پیمانکار پروژه قول داده تا تمهیدات لازم را برای افزایش سرعت اجرای پروژه انجام دهد اما در حال حاضر واقعا سرعت اجرای این پروژه بسیار کند و آرام است و مدنظر ما و شهرداری نیست.

استاندار خوزستان در خصوص زمان اعلام‌شده برای بهره‌برداری از فاز اول پروژه قطار شهری اهواز عنوان کرد: بنا بود تا آذرماه سال جاری ریل‌گذاری فاز اول این پروژه پایان یابد، اما همزمان با ریل‌گذاری باید بحث تامین برق ریل‌ها و راه‌اندازی ایستگاه‌ها و ... انجام شود. ما تمایل داشتیم و داریم که در سال ۹۷ لااقل فاز اول خط یک قطار شهری اهواز مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.