کرج-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز گفت: مشکل کم‌آبی هنوز در شهرک صنعتی اشتهارد وجود دارد و در روزهای آخر هفته قطعی آب سبب مشکلات بسیار زیادی برای صنعتگران شده است.

شهرک صنعتی اشتهارد از مشکل «کم آبی» رنج می‌برد

به گزارش قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی صبح سه شنبه در بازدید اهالی رسانه از چند واحد صنعتی در اشتهارد اظهار داشت: در یکسال گذشته شهرک صنعتی اشتهارد رشد چشمگیری از نظر فعالیتهای صنعتی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با بیان اینکه واحدهای تولیدی که در این شهرک در حال فعالیت هستند نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده‌اند، عنوان کرد: صادرات بسیار زیادی توسط صنعتگران مختلف از این شهرک به کشورهای همسایه انجام می‌شود که مایه افتخار است.

شاهمرادی با بیان اینکه مشکل کم‌آبی هنوز در شهرک وجود دارد و در روزهای آخر هفته قطعی آب سبب مشکلات بسیار زیادی برای صنعتگران شده است، گفت: با حفر یک حلقه چاه در این شهرک با اشاره به اینکه شهرک صنعتی اشتهارد در یک دشت وسیع و خشک قرار دارد مشکل بی‌آبی این شهرک حل نشده و امیدواریم با کارهای کارشناسی و یک راه حل حساب شده مشکل بی‌آبی این شهرک حل شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز در نتجیه اقدامات صورت گرفته مانند جمع‌آوری سگهای ولگرد، تعمیر معابر و بازسازی شهرک در یکماه گذشته، گفت: واحدهای تولیدی که در این شهرک در حال فعالیت هستند و نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده‌اند، همچنین صادرات بسیار زیادی توسط صنعتگران مختلف از این شهرک به کشورهای همسایه انجام می‌شود که مایه افتخار است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.