اهواز - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: خوزستان در تأمین آب دارای مشکلات زیادی است و همچنین در برق نیز هیچ‌گونه اعتباری برای رفع قطعی برق دریافت نشده که برای کم کردن فشار بار بر روی ساعات اداری را در روزهای گرم کاهش دادیم.

اعتباری برای رفع قطعی برق به خوزستان داده نشده است

به گزارش قدس آنلاین، امید حاجتی در جلسه شورای برنامه ریزی در استانداری خوزستان اظهار کرد: در خصوص برق مشکلات فراوانی در استان خوزستان به وجود آمده که برای رسیدگی به این موضوع باید شرکت‌های توزیع برق به ما گزارشات لازم را بدهند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است برق در تمام شهرستان‌ ها به طور عادلانه توزیع شود، افزود: امیدواریم این معضل که باعث آشفتگی بسیاری از شهرستان ‌ها شده به زودی با هماهنگی بیشتر و اتخاذ تمهیدات ضروری برطرف شود.

حاجتی قطعی برق در فصل تابستان را مشکلی حاد و  غیرقابل پذیرش دانست و اذعان داشت:  قطعی برق در دمای بالای ۵۰ درجه صدای تمام مردم را درآورد، لازم است در این خصوص اقدامات و رسیدگی جدی صورت گیرد، دولت باید اعتبارات و منابع جداگانه ای به این موضوع اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه خوزستان دارای مشکلات فراوانی است، اضافه کرد: وجود این مشکلات در استان طبیعی است زیرا مشکلات خوزستان طی سالیان گذشته انباشته شده و نباید انتظار داشت که این مشکلات به همین زودی و راحتی حل شوند بلکه باید صبر پیشه کرد و با هماهنگی و حمایت مشکلات مردم را برطرف کنیم.

رئیس سازمان برنامه ریزی استان خوزستان خاطر نشان کرد: خوزستان در تأمین آب دارای مشکلات زیادی است و همچنین در برق نیز هیچ‌گونه اعتباری برای رفع قطعی برق دریافت نشده که برای کم کردن فشار بار بر روی شبکه‌های برقی، ساعات اداری را در روزهای گرم تابستان کاهش دادیم.

وی با بیان اینکه دغدغه اکثر مسئولان، اجرایی نکردن مصوبه ‌ها است، ادامه داد:  برای اجرایی کردن مصوبات نیازمند اعتبارات بالایی هستیم که دولت در تأمین این اعتبارات دچار مشکل شده است.  

حاجتی تصریح کرد: مصوبه آب و فاضلاب دولت مصوبه ارزشمندی برای خوزستان به شمار می رود که در آن پنج مساله اساسی آب، برق، فاضلاب، ریزگردها مطرح شده و همچنین اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی نیز مورد تاکید قرار گرفته است که امیدواریم این طرح ها به نتیجه برسند.

منبع: شبستان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.