وزیر نیرو از آب‌رسانی به ۴ هزار روستای کشور خبر داد و گفت: منابع آبی با کمبودهایی مواجه است.

آب‌رسانی به ۴۰۰۰ روستای کشور/ منابع آبی با کمبودهایی مواجه است

به گزارش قدس آنلاین، حمید چیت‌چیان عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از تصفیه‌خانه پیشوا اظهار کرد: امروز کشور در حوزه منابع آبی، با کمبودهایی مواجه است که باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه همکاری مردم همواره راهگشای امور بوده و امروز نیز در مصرف بهینه آب و برق شاهد این همکاری‌های خوب هستیم و مردم در شرایط گرمای تابستان کمک بسیاری به وزارت نیرو کردند که جای قدردانی دارد.

وزیر نیرو گفت: کارکنان صنایع آب و برق همواره برای خدمات‌رسانی به مردم آماده هستند و تلاش بی‌وقفه‌ای برای افزایش ضریب پایداری برق و تأمین آب موردنیاز کشور از خود نشان می‌دهند و باید از آنها نیز قدردانی کرد.

چیت‌چیان اضافه کرد: امسال شاهد افزایش دمای قابل‌توجهی از ابتدای تابستان بوده‌ایم و به‌تبع آن، مصرف آب و برق نیز در این شرایط بیشتر می‌شود ولی خوشبختانه با مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشدیم.

وی تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید و در چهار سال گذشته تلاش کردیم آب‌رسانی به روستاها و استفاده از منابع آبی را در دستور کار قرار دهیم و در همین راستا، به بیش از چهار هزار روستای کشور آب‌رسانی شده است.

وزیر نیرو گفت: یکی از افتخارات بزرگ صنعت برق این است که بیش از ۹۰ درصد نیازهای خودش را ازجمله تأمین تجهیزات موردنیاز، فعالیت‌های پیمانکاری و فعالیت‌های مربوط به مهندسان مشاور در داخل کشور تأمین می‌کند.

چیت‌چیان افزود: این برنامه‌ای است که در حدود ۳۰ سال قبل در وزارت نیرو با هوشمندی پی‌ریزی و پیگیری شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.