منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در عمق صحرای سوریه و آزادسازی چند شهرک دیگر در حومه الرقه از اشغال تروریست‌های تکفیری خبر دادند.

حملات شدید هوایی و توپخانه‌ای به مواضع داعش در صحرا/آزادسازی چند شهرک دیگر در حومه الرقه

به گزارش قدس آنلاین، نیروهای ارتش و همپیمانان در فاصله چند کیلومتری شهر تازه آزاد شده السخنه به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهند و چندین موضع دیگر را از تروریست‌های داعشی پس گرفتند. خطوط داعش هم هدف حملات گسترده هوایی و توپخانه‌ای قرار دارد. نیروهای  ارتش در حال پاکسازی مناطق آزاد شده از مین‌ها و بمب‌های کارگذاشته شده و تثبیت مواضع خود هستند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین تپه ابوفارس را در نزدیکی شهرک حمیمه در منتهی الیه شمال شرقی حمص آزاد کردند و مواضع تروریست‌های باقی مانده در اطراف منطقه واحه الکوم را گلوله‌باران کردند.

منابع میدانی هم از هلاکت ۲۵ تروریست داعشی در جریان عملیات هلی‌برن اخیر  ارتش سوریه در شمال منطقه واحه الکوم در مثلث مرزی اداری الرقه،‌حمص و دیرالزور خبر دادند.

در شمال سوریه هم نیروهای ارتش، شهرک‌های بخیران،‌العریقه و  العثنانیه در جنوب شهرک الکدیر در حومه الرقه را پس از درگیری‌ با تروریست‌های داعشی آزاد کردند. به گفته یک منبع میدانی، نیروهای ارتش تنها چند کیلومتر با شهرک راهبردی طیبه و پیوستن به نیروهایی که در شرق حماه حضور دارند،‌ فاصله دارند.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.