قوچان- دادستان عمومی و انقلاب قوچان از دستگیری عاملان تیراندازی شب گذشته در منطقه فرهنگیان ۲ این شهرستان و متواری بودن متهم اصلی این پرونده خبر داد.

دستگیری ۲ عامل تیراندازی شب گذشته در قوچان/ متهم اصلی متواری است

به گزارش قدس آنلاین، علی آذری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع تیراندازی شب گذشته در منطقه فرهنگیان دو این شهر و ایجاد رعب و وحشت میان مردم، اظهار داشت: مدتی است برخی به دنبال القای وجود ناامنی در قوچان هستند اما شهروندان بدانند امروز امنیت علاوه بر سطح شهر در سراسر منازل نیز احساس می‌شود.

وی با یادآوری اینکه مدتی قبل در برخی مناطق شهر صداهایی شنیده می‌شد که مردم احساس می‌کردند صدای تیر است، گفت: عده‌ای با استفاده از ترقه‌های دست‌ساز صدای ناهنجاری شبیه صدای سلاح ایجاد می‌کردند که در برخی منازل و مجالس استفاده می‌شد، اما اتفاق شب گذشته در قوچان صدای تیر بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با تأکید بر اینکه هنوز انگیزه این اتفاق مشخص نبوده و متهم اصلی همراه با سلاح متواری است، افزود: دو مظنون در این رابطه دستگیر شده‌اند و تحقیقات گسترده‌ای آغاز شده، اما مردم بدانند که موضوع نگران‌کننده‌ای وجود ندارد.

آذری بابیان این مطلب که ارتباطی بین شلیک شب گذشته با شلاق خوردن چند وقت پیش نزاع کنندگان در این شهر پیدا شده است، تصریح کرد: یکی از دستگیرشدگان ماجرای شب گذشته از کسانی است که چندی پیش به دلیل نزاع دسته‌جمعی در ملأعام شلاق‌ خورده بود.

وی با اشاره به اینکه اجرای احکامی همچون شلاق سبب شده، دیگر جرائم خشن در سطح شهر رخ ندهد، بیان کرد: مبدأ آغاز جرائم به بی‌توجهی و بی‌اهمیتی خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود ارتباط دارد که این‌گونه خروجی‌ها همچون تیراندازی شب گذشته را به وجود می‌آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.