اکبر میثاقیان سرمربی سیاه‌جامگان می‌گوید که تیمش در بازی با نفت تهران دنبال گرفتن ۳ امتیاز است تا موقعیت خودش را در جدول بهتر کند.

میثاقیان: عاشق بازی درخشان بودم/ بدنبال ۳ امتیاز بازی با نفت هستیم

به گزارش قدس آنلاین، میثاقیان در خصوص شرایط فعلی سیاه‌جامگان می‌گوید: تیم ما وضعیت خوبی دارد و تمرینات خوبی را هم بعد از بازی با پرسپولیس پشت سر گذاشتیم.آماده بازی با نفت تهران هستیم و تلاش می‌کنیم تا از این بازی هم سه امتیاز را بگیریم. البته می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم ولی می‌خواهیم قبل از تعطیلات برنده شویم تا موقعیت خوبی در جدول داشته باشیم.

میثاقیان در مورد حرف‌های حمید درخشان که به گفته او مربی عجیب و غریبی است می‌گوید: حمید خان به من لطف دارد. خب، هر مربی سبک خاص خودش را دارد ولی من همیشه برنامه‌های تیم را بر اساس شرایط تیمی خودمان و حریفی که در پیش داریم در نظر می‌گیرم. ما سعی می‌کنیم خوب بازی کنیم و نتیجه هم بگیریم.

او ادامه می‌دهد: درخشان مربی خوبی است و ما از سال‌ها قبل با هم رفیق هستیم. او تیم خوبی را جمع کرده و قطعا برای نتیجه گرفتن به مشهد می‌آید.من در گذشته و زمانی که درخشان در تیم ملی و پرسپولیس بازی می‌کرد عاشق بازی‌های او بودم و همیشه عملکردش را تحسین می‌کردم.امیدوارم که این هفته هم شاهد بازی خوبی باشیم و در نهایت ما برنده از زمین بیرون بیاییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.