شهرکرد-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: بیش از ۱۱۰ هزار وام مسکن در جهت خرید زمین و تهیه مسکن در دولت گذشته پرداخت و ۱۶۶ هزار فقره زمین به ایثارگران و خانواده شهدا واگذار شد.

۱۶۶ هزار فقره زمین به ایثارگران و خانواده شهدا واگذار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون ۱۰۵ گروه پزشکی خارج از کشور برای ویزیت ۳۷۰ نفر از جانبازان و بیش از ۱۰۰ مورد عمل حراجی به کشور سفر کردند.

وی در ادامه افزود: ۴۵ هزار تسهیلات درحوزه ازدواج به فرزندان ایثارگران اعطا شد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: بیش از ۱۱۰ هزار وام مسکن در جهت خرید زمین و تهیه مسکن در دولت یازدهم پرداخت و ۱۶۶ هزار فقره زمین به ایثارگران و خانواده شهدا واگذار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی خاطر نشان کرد: در سطح کشور حدود ۲۲۵ هزار پرونده برای شهدا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ۱۲هزار نفر شهید داشته ایم اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار شهید جان خود را در راه اسلام فدا کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از ۴۴ هزار نفر از ایثارگران و خانواده شهدا در بخش دولتی و خصوصی استخدام شده‌ اند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی یادآور شد: در دولت یازدهم بیش از ۳۰ هزار نفر برای ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.