شهرکرد-معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال و بختیاری شامگاه یکشنبه در تماس تلفنی با خبرگزاری قدس آنلاین ضمنابراز ناراحتی و نگرانی شایعه انتصابش را به عنوان سرپرستی استانداری چهار محال و بختیاری تکذیب کرد.

خبر برکناری استاندار چهار محال  و بختیاری تکذیب شد

به گزارش قدس آنلاین،  بعد از ظهر روز یکشنبه در فضای مجازی خبر برکناری و عزل قاسم سلیمانی استاندار چهار محال و بختیاری به طرز عجیبی دست  بدست شد و این شایعه در کمتر از ۲ ساعت در تمامی استان فراگیر شد.

گفتنی است در این رابطه جعفر مردانی گرمدره معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال و بختیاری طی تماس تلفنی با  قدس آنلاین اظهار داشت: بنده این حرکت زشت و ناپسند را بشدت محکوم کرده و  اذعان می دارد شایعه انتخاب اینجانب به سرپرستی استانداری چهار محال و بختیاری وجاهت ندارد و لذا اعلام می دارد هیچ حکمی برای اینجانب به عنوان سرپرستی استانداری چهار محال و بختیاری صادر نشده است.
دقایقی بعد قاسم سلیمانی استاندار چهار محال نیز ضمن تماس با  قدس آنلاین از خبر عزلش اظهار بی اطلاعی کرد اظهار داشت: بنده آقای جعفر مردانی را بسیار دوست داشته و علاقمندم به او هستم و اگر بناست این خبر تکذیب شود باید از سوی او تکذیب شود نه بنده ضمن اینکه بنده در تماس با وزرارت کشور از جزئیات این خبر خواستم مطلع شوم که وزرات کشور نیز این خبر را تکذیب و اعلام شد تکذیب این خبر تا ساعات آینده روی خروجی سایت وزرات کشور قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است جعفر مردانی گرمدره با تشکر و قدر دانی از  قدس آنلاین تصریح کرد: یک عده افراد سود جو و فرصت طلب به دنبال تنش و اختلاف میان بنده و استاندار هستند که بنده ضمن ارادت و علاقه به استاندار محترم این قبیل تحرکات زشت و ناپسند را در راستای سود جوئی و فرصت طلبی گروه اندکی ور شکستگان سیاسی دانسته و می دانم که هدفی جزء بر  هم ریختن فضای سیاسی و اجتماعی استان  نداشته و ندارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.