کرمان - در سومین روز از جشنواره هنرهای تجسمی کشور در تماشاخانه پارس کرمان، بزرگداشت استاد فقید «محمد امام» هنرمند نقاش و مجسمه ساز برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت زنده یاد «محمد امام» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، امروز چهارشنبه ٢٢ شهریور ماه، از ساعت ١٧ ، مراسم بزرگداشت زنده یاد محمد امام، هنرمند نقاش و مجسمه ساز، با اکران فیلم  «تابلوی اخر» مستندی درباره زندگی و آثار وی در تماشاخانه پارس کرمان برگزار می شود .

مستند تابلوی آخر را مجتبی صفر علی زاده، فیلمساز کرمانی نوشته و کارگردانی کرده، موسیقی فیلم را  پیروز ارجمند، موسیقی دان و آهنگساز  بر عهده داشته و حمید قاسمی، تصور برداری آن را انجام داده است.

 این فیلم امروز چهارشنبه ٢٢ شهریور ماه و  با حضور مجید ملانوروزی ، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران، محمد علیزاده،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از شاگردان و دوستان زنده یاد محمد امام در تماشاخانه پارس کرمان و از ساعت ١٧ نمایش داده خواهد شد .

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد وارد کرمان شد

مجید ملانوروزی، به همراه وی ١٧ تفر از اساتید و داوران بخشهای مختلف بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان نیز وراد کرمان شدند.

ملانوروزی و هیات همراه در بدو ورود به کرمان با حضور در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرمان، محل برپایی کارگاههای جشنواره، با اساتید کارگاه و شرکت کنندگان دیدار و گفتگو کرد.

بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان که از ٢٠ شهریور ماه در کرمان آغازشده تا پنج شنبه ٢٣ شهریور ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.