گیلان-فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت : انتخاب شهردار حق شورای اسلامی است و به آن احترام می‌گذاریم اما مدیریت شهری نیازمند تغییر است و باید به سمت اهداف توسعه پیش برود.

مدیریت شهری آستارا نیاز به تغییر دارد

 به گزارش قدس آنلاین، یونس رنجکش در دیدار رئیس شورای اسلامی  و شهردار شهر آستارا  افزود: امیدواریم با توجه به تغییر رویکردی که در شورای اسلامی شهر آستارا به واسطه انتخاب مردم ایجاد شده است شاهد تحولاتی اثربخش در حوزه مدیریت شهری در این شهر مرزی باشیم.

وی اضافه کرد: فرمانداری آستارا آمادگی های لازم را در حمایت از طرح ها و برنامه های شورای اسلامی و شهرداری این شهر در مسیر اهداف  توسعه و برنامه های  مدیریت شهری دارد.

 وی ضمن تاکید بر رعایت قانون در ارایه پیشنهادات و انجام مصوبات شورا و برنامه های شهرداری خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است اجرای قانون است و شوراها می بایست طرح ها و پیشنهادات خود را بر اساس قانون تصویب و  شهرداری نیز بر اساس نظر شورا عمل کند.

 رنجکش اظهار داشت: در شهر مرزی آستارا ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد که مدیریت شورایی و شهر می‌تواند نقش مهمی در باالفعل در آوردن این ظرفیت‌ها داشته باشد.

وی همکاری ها و هماهنگی بین شورای اسلامی و شهردار آستارا را رمز موفقیت مدیریت شهری عنوان کرد و خواستار تعامل و همکاری های لازم در این زمینه شد.

در این دیدار سروش وظیفه رییس شورای اسلامی شهر استار نیز ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل نوع نگاه تعاملی و همکاری با شورا و شهرداری برای توسعه استار ا همکاری و همراهی مسوولان شهری با فرمانداری را یکی از الزامات توسعه منطقه عنوان کرد.

وی گفت : همه به دنبال توسعه و رفع مشکلات شهر آستارا هستیم و باید در کنار یکدیگر و براساس سیاست های کلان مدیریت عالی شهرستان و نماینده دولت گام برداریم تا در فرایند هماهنگی ها به این توسعه دست یابیم.

وظیفه اظهار کرد: تلاش می شود رفع مشکلات شهر براساس ضوابط و قانون انجام شود ودر این مسیر رعایت قانون را یک تکلیف می دانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.