مشهد- ۱۳ نشان برترچهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توسط نخبگان قرآنی استان خراسان رضوی کسب شد.

نخبگان قرآنی خراسان رضوی در مسابقات قرآن کریم ۱۳ نشان برتر کسب کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، از ۵۴ نخبه قرآنی استان که در چهلمین دوره مسابقات استانی مقام آورده و به مسابقات سراسری راه یافتند، ۱۳نماینده شایسته از استان خراسان رضوی موفق به کسب عناوین برتر شدند.

هشت نفرآقا در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ ۱۰جزء، رشته ی تفسیر و رشته ی حفظ موضوعی و پنج نفر خانم در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۲۰ جزء و حفظ ۱۰جزء در این دوره از مسابقات حائز رتبه های برتر شدند.

از ۳۲نخبه قرآنی در بخش برادران در رشته حفظ ۱۰جزء، رضا حسنی رتبه ممتاز، در رشته قرائت ترتیل، احسان محمدی رتبه ممتاز، در رشته قرائت تحقیق مختار دهقان و امید حسینی نژاد رتبه عالی و در رشته حفظ کل علی شیخ جامی و محمد خاکپور شایسته تقدیر شدند و سید مجتبی جلیلی زاده در رشته تفسیر و هاشم وحیدیان در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز موفق به کسب رتبه دوم این دوره از مسابقات شدند.

همچنین از ۲۲ نخبه قرآنی در بخش خواهران که به این دوره از مسابقات اعزام شده بودند، در رشته قرائت ترتیل فرزانه کلالی رتبه عالی، در رشته حفظ ۲۰جزء حلیمه شوشتری رتبه ممتاز و فاطمه سادات آنوشا رتبه عالی، در رشته حفظ ۱۰جزء رویا فضائلی شایسته تقدیر و در رشته قرائت تحقیق معصومه صهبایی استاد نیز رتبه ممتاز را در این رقابت ها کسب کردند.

طبق بیانیه مشترک مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و کمیته اعزام و دعوت قاریان قرآن کریم، مختار دهقان، قاری برتر خراسان رضوی در رشته قرائت تحقیق به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در کشور مالزی شرکت می کند.

گفتنی است چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی ارومیه از ۱۱تا ۲۶شهریورماه برگزارشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.