اعضای صندوق اعتباری هنر که سال گذشته تحت پوشش بیمه تکمیلی ایران بودند اما هنوز هزینه‌های درمانشان را به‌صورت کامل دریافت نکرده‌اند، تا ۱۹ مهر مهلت دارند.

۱۹ مهر آخرین مهلت دریافت هزینه درمان بیمه تکمیلی «صندوق هنر»

به گزارش قدس آنلاین، صندوق اعتباری هنر در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرد «آن دسته از اعضای صندوق که تحت پوشش بیمه تکمیلی ایران در سال ۹۵-۹۶ (۳۱/۳/۹۵ الی ۳۱/۳/۹۶) بوده‌اند و در مهلت مقرر مدارک هزینه‌های درمانی خود را به صورت کامل ارائه و مستندات لازم را در اختیار دارند اما تاکنون از بابت هزینه‌های وجه خسارتی از سوی بیمه ایران پرداخت نشده است، می‌توانند با در اختیار داشتن مستندات موجود حداکثر تا چهارشنبه هفته آینده (مورخ ۱۹/۷/۹۶) به صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان به دلیل عدم پرداخت آنها رسیدگی شود. »

با توجه به اعلام بیمه ایران مبنی بر پرداخت تمام هزینه‌های درمانی اعضای تحت پوشش بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، در صورتیکه اعضای تحت پوشش قرارداد هنوز موفق به دریافت هزینه درمان خود از بیمه‌گر مذکور نشده‌اند، مراتب را هر چه سریع‌تر با در اختیار داشتن مستندات موجود به واحد بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر اعلام کنند.

پس از اتمام زمان مذکور (۱۹/۰۷/۹۶)، با توجه به تأکید بیمه ایران بر پرداخت تمامی خسارتها، پیگیری در قبال عدم پرداخت هزینه‌های درمان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.