سبزوار- در پی اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا شهروندان سبزواری با تشکیل زنجیره انسانی «وحدت» در میدان خلیج فارس این شهر بر وحدت و همدلی ملت و مسئولان در برابر دشمنان ایران اسلامی تاکید کردند.

زنجیره انسانی «وحدت» سبزواری ها در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ

به گزارش قدس آنلاین، این برنامه که به پیشنهاد رئیس کمیسیون ایثار، امنیت و مقاومت شورای اسلامی شهر و حمایت شهرداری سبزوار برگزار شد اقشار مختلف مردم، دانشجویان، خانواده های شهدا، روحانیون و مسئولان حضور داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: همواره ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم ایران یکی از اهداف امریکائی ها بوده و هست در حالی که این یاوه گویی ها وحدت و همدلی مردم و مسئولان را مستحکم تر می کند.
سرهنگ پاسدار مظلوم  با تاکید بر اینکه دشمن بداند تلاش در تضعیف وحدت ملی بی نتیجه است تصریح کرد: در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و امنیت مردم و مسئولان با هم متحد هستند و هیچگونه اختلافی ندارند.

وی با اشاره به اینکه سخنان سخیف ترامپ نشانه عظمت اقتدار ایران است بیان کرد: اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران دخالت آشکار در امور داخلی و مغایر قوانین بین المللی است.

امام جمعه سبزوار نیز طی سخنانی گفت: خشم و عصبانیت رئیس جمهور امریکا ناشی از شکست سیاست های آنها در خاورمیانه و نفوذ نرم انقلاب اسلامی در میان کشورها است.

حجت الاسلام غلامرضا مغیسه با اشاره به شکست های آمریکائی ها و متحدان آنان در منطقه خاورمیانه اظهار داشت: توطئه استکبار در منطقه خاورمیانه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی بود که با رشادت مدافعان حرم و رزمندگان اسلام به شکست انجامید.

وی همچنین گفت: دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای نیلگون خلیج فارس توسط سپاه پاسداران و نیروهای مسلح، اقتدار و عزت ایران را آشکار و سبب حقارت دولت امریکا در بین کشورهای جهان شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.