بجنورد- ریاست مجتمع مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: سرای دانشجویی ساریگل در مساحتی بالغ بر ۷هزار متر مربع و محوطه ی مجتمع واقع است که دانشجویان این مجتمع در سال تحصیلی جدید در این سرای دانشجویی اسکان یافتند.

سرای دانشجویی ساریگل اسفراین با مساعدت صندوق رفاه دانشجویان تجهیز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، دکتر مصطفی حیدری افزود: با مساعدت های سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه دانشجویی بخش اعظمی از این سرا تجهیز و در اختیار دانشجویان جدید الورود و معدل الف های سنوات گذشته قرار گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰ نفر دانشجو در آن اسکان یافته اندکه در صورت تخصیص اعتبار و تجهیز کامل آن ، ظرفیت این سرا بالغ بر ۴۸۰ نفر است.

دکتر حیدری ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و همچنین مهندس یزدانمهر  مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وهمکارانشان گفت: ارتقای رفاه دانشجویی از دغدغه های مهم ما بوده و در این زمینه امور قابل قبولی صورت گرفته است.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در پایان افزود: ساخت سرای دانشجویان دختران اولویت دیگر ماست که امیدواریم با حمایت های صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری خواهد شد و تمامی دختران این مجتمع در فضایی آرام و امن ساکن خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.