کرج- مجموعه ورزشی شهید کیانپور کرج به مدت ۲ روز میزبان رقابت قویترین مردان ایران خواهد بود.

رقابت ۲ روزه قویترین مردان ایران در کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امسال علاوه بر برگزاری دوازدهمین دوره  دسته منفی ۱۰۵ کیلوگرم قوی ترین مردان ایران برای نخستین بار مسابقات در دسته منفی ۹۵ کیلوگرم هم برگزار می شود تا تعداد بیشتری از مدعیان این رشته فرصت رقابت داشته باشند.

رییس هیئت پرورش اندام وبدنسازی استان البرز در ارتباط با میزبانی این مسابقات گفت: رقابت قویترین مردان ایران طی روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان ماه برگزار می شود و پیش بینی می کنیم بیش از ۱۰۰ ورزشکار از استان های مختلف در آن حضور پیدا کنند.

حمید حیدرخانی افزود: تیم استان البرز نیز با ۱۰ ورزشکار در این مسابقات حاضر است وامیدوارم در نهایت یکی از سکوهای برتر این رویداد کشوری را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه البرز برای دومین بار میزبان این دوره از مسابقات شده است گفت: تجربه مناسبی از برگزاری مسابقات داریم و امیدوارم با توجه به حمایت های مسئولان ورزش استان شاهد میزبانی شایسته البرز از قهرمانان کشوری باشیم.

حیدرخانی البرز را مهد رشته ورزشی قویترین مردان عنوان کرد و گفت: در یک دهه گذشته چهره های نامداری در این ورزش از البرز درخشیده اند که چهره شاخص آن زنده یاد روح الله داداشی بوده است.

وی در پایان گفت: با توجه به توسعه این ورزش در کشور و فعالیت جمع بسیاری از جوانان در این رشته پیش بینی می کنیم مسابقات این دوره در سطح بالایی به انجام برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.