ستاره خط حمله تیم بارسلونا درباره گل نزدن خود در این فصل گفت: خودم هم دنبال این هستم مشکلم را پیدا کنم.

لوئیس سوارز: خودم هم دنبال مشکلم می گردم/ مصدومیت خاصی ندارم

به گزارش قدس آنلاین، سوارز که در این فصل تنها سه گل برای بارسا به ثمر رسانده، قصد دارد از تعطیلی رقابت های باشگاهی استفاده کرده و با تمرین بیشتر به مرز آمادگی کامل برسد.

سوارز در مصاحبه با اسپورت و موندودپورتیوو گفت: هیچ مصدومیت خاصی در ناحیه زانو ندارم. ابتدای فصل مصدوم شدم و سپس برای بازگشت به میادین عجله کردم و این ممکن است به هر بازیکنی آسیب بزند. همیشه سعی کرده ام از جراحی فرار کنم، چون بازگشت شما را طولانی تر می کند.

وی افزود: مشکل گل نزدن من از مصدومیت نیست. گاهی از خودم هم سوال می کنم که مشکل چیست. می دانم که اگر یک گل بزنم گل های بعدی هم می رسند. بازی با مالاگا را خیلی خوب به یاد دارم که سرجی روبرتو پاس خوبی مقابل دروازه به من داد و من قبل از ضربه زدن می دانستم که فرصت را از دست خواهم داد. قبلا سابقه داشته که ضربات بد و بی دقت من هم وارد دروازه شده باشد؛ اما فعلا شانس با من نیست. این تعطیلی فرصت خوبی برای من است و اطمینان دارم که دوباره اوج می گیرم.

سوارز درباره مسی نیز گفت: وقتی توپ به من می رسد، عادت دارم که مسی را در زمین پیدا کنم. برخی مواقع همین موضوع باعث می شود که در پاس دادن اشتباه کرده و فرصت های خوبی را از دست بدهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.